لیست قیمت اینورتر سانیو Sanyu

لیست قیمت اینورتر سانیو Sanyu

شرکت سانيو Sanyu به عنوان يکي از پيشتازان اتوماسيون صنعتي زیر نظر شرکت سانيو ژاپن تأسيس گرديده است که با ارائه محصولات با کيفيت بالا و قيمت مناسب نقش تعيين کننده خود را در بازارهاي جهاني تضمين نموده است بطوريکه محصولات سانيو به بيش از 60 کشور جهان از جمله آمريکا، انگلستان، فرانسه، روسيه, ایران و … صادر مي­گردد.

رابو الکتریک به عنوان نماینده فروش انحصاری محصولات سانیو در استان تهران و البرز فعالیت نموده و آماده خدمات رسانی در زمینه فروش و پشتیبانی این محصولات است.

  • اینورتر های سانیو در مدل SY2000 از توان 0.4 تا 4 کیلووات در نوع ورودی تکفاز و از توان 0.75 تا 7.5 کیلووات در نوع ورودی سه فاز موجود است, این توان مناسب برای کاربرد های عمومی است.
  • اینورتر های سانیو در مدل SY5000 از توان 0.4 تا 4 کیلووات در نوع ورودی تکفاز و از توان 0.75 تا 45 کیلووات در نوع ورودی سه فاز موجود است, این توان مناسب برای کاربرد های نیمه سنگین است.
  • اینورتر های سری G از SY8600 که کاربرد سنگین دارد یا به اصطلاح Heavy Duty است از توان 0.4 تا 160 کیلووات مناسب برای دستگاه های تزریق, جرثقیل ها, کمپرسور ها, میکسر های سنگین و… است.
    اینورتر های سری P از SY8600 موجود از توان 11 تا 185 کیلو وات برای کاربرد های نیمه سنگین مانند فن و پمپ و میکسر های سبک و …مناسب است.

در زیر تصویر لیست قیمت اینورتر های Sanyu مربوط به 1402/01/26 را مشاهده میکنید:

تمام محصولات سانیو دارای 18 ماه گارانتی (حتی IGBT) شرکت سانیو ایران است