لیست قیمت اینورتر یولیکو Yolico

لیست قیمت اینورتر یولیکو Yolico

لیست قیمت اینورتر یولیکو Yolico شامل تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت است که شما می توانید با چند کلیک ساده در فروشگاه اینترنتی رابو الکتریک بیابید. کمی پایین تر لیست قیمت اینورتر های یولیکو برای کاربران جدید و قدیمی قرار داده شده، اینورترهای یولیکو توسط شرکت تایوانی طراحی و ساخته شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در صورتی که علاقه مند به خرید اینورتر های یولیکو هستید می توانید متناسب با توانایی که قرار است از اینورتر دریافت کنید یک نسخه کارآمد را خریداری کنید. در ادامه باید اعلام کنیم کاربرانی که قصد خرید تعداد زیادی از اینورترهای یولیکو هستند بهتر است با راهنمایی کارشناسان فروشگاه اقدام به خرید نمایید دلیل این موضوع بسیار واضح است برخی از مشتریان به اشتباه دست به خرید اینورتری با کاربری اقتصادی می زنند ، در صورتی که قرار است اینورتر یولیکو  مورد نظر را به دستگاه عظیمی متصل کنند که از عهده و تانوایی آن خارج است.

این موضوع باعث می شود به قطعات داخلی اینورتر یولیکو فشار وارد کند همچنین در مدت کوتاهی شروع به خرابی و خارج شدن از رده بشود و نقش یک برند حرفه ای در ذهن همه کابران دچار نقض کند. فروشگاه اینترنتی رابو الکتریک یکی از نمایندگان فروش کالای یولیکو Yolico می باشد به همین دلیل کاربرانی که قصد خرید تعدادی بالایی از اینورتر یولیکو هستند می تواند از لیست قیمت اینورتر قرار گرفته شده بهرمند شود و همچنین از تخفیفات بسیار خوبی بهرمند بشوند. اینورتر یولیکو بعد از بررسی های بسیار توسط مهندسان الکترونیک و مکانیک در فروشگاه موجود و آماده ثبت سفارش شده است. کنترل کیفی محصول در زمانی که اینورتر یولیکو روی تابلو برق نصب شده و مورد استفاده قرار گرفته ، مشخص می شود. در خروجی آزمایشات انجام شده از اینورتر یولیکو آن هم در مدت طولانی، که در روی تابلو برق نصب و زیر بار فشار تست گرفته شده ، به خوبی از پس کارهایی به آن محول شده بر آمده است. دانستن این موضوع به کاربران کمک می کند با خیال راحت و اعتماد به نفس خرید خود را به انجام برسانند.

لیست قیمت اینورتر های یولیکو را در تصویر زیر مشاهده میکنید. برای اطلاع از تخفیف های همکاری، با ما در تماس باشید.

 

لیست قیمت اینورتر یولیکو Yolico

اینورتر یولیکو

در میان کلاممان یک نگاه خیلی گذرا از برند سرشناس یولیکو Yolico هم داشته باشیم خیلی از کاربران ممکن است نام یولیکو را نشناسند چون برندهای صعنتی فقط افرادی که در صنعت کار و فعالیت می کنند می شناسند. شرکت یولیکو در کشور تایوان مستقر شده است یک کشور کوچک که یکی از آرزو های چین است که دوست دارد این جزیزه را بدست آورد. تایوان یک کشور مستقل است که به کمک آمریکا و ژاپن در یک مساحت بسیار کوچک در حد و اندازه استان تهران تبدیل به یک قطب بزرگ در تولیدات شود. به طور معمول اجناسی که روی آن برند تایوانی خورده باشد و دفتر و کارخانه آن ها مستقر در تایوان باشد همچون برند یولیکو قطعا جزو قابل اعتمادترین برندهای موجود در بازار خواهد بود. شرکت یولیکو در سال 2004 میلادی در کشور تایوان شروع به کار نمود که سه هدف اصلی آن این طور که معلوم است صداقت، کار کردن و نوآوری بوده است. در کل دنیا یولکیو یک شرکت نامدارد در تولید Variable Frequency Drive است که نه تنها در چین بلکه در کل جهان شناخته شده است.

همیشه پشت برندهای سرشناس یک گروه حرفه ای که در بخش های ایده های خلاق، تحقیق و توسعه قرار گرفته شده که می تواند در همین زمینه ها در محصول تولیدی خود بی رقیب باشد اینورتر یولیکو در رنج های مختلف 0.75 کیلو وات مصارف اقتصادی گرفته تا رنج 160 کیلو وات که مصارف فوق سنگین دارد به خوبی از پس کارهایی که به آن اختصاص داده داشته و در حد توان آن بود برآمده به طوری که در تولید کارخانه های شبانه روزی که بدون توقف تولید می کنند دوام آورده و چندین سال متوالی عمر می کند. سیاست شرکت در ابتدا به این گونه بوده است که به فکر ساخت اینورتر های رنج سنگین و نیمه سنگین باشد که این تصمیم را سال 2010 عوض کرده و به جهت معروف شدن و در کل دنیا به سراغ تولید رنج های تک فاز و سبک و اقتصادی بیفتند. در نظر داشته باشید که شرکت یولیکو به محصولات تولیدی خود اعتماد کامل داشته و داند که شرکت های خریدار از خرید خود منصرف نخواهد شد.

اینورتر YD101 یولیکو

اینورتر YD101 یولیکو در دو نسخه تک فاز و سه فاز تولید می شود رنج محدودی برای نسخه تک فاز قرار داده شده. اگر تا اینجا از کلمات سقیلی استفاده کردیم خوب ، می توانیم موضوع را برایتان ساده تر بازگو کنیم. نسخه های تک فاز اینورتر یولیکو به مدل هایی می گویند که ورودی برق شهری 220 الی 230 ولت (همون فاز و نول داخل منزل ) را دریافت می کند ولی در خروجی به شما سه فاز خواهند داد. اینورتر YD101 یولیکو تکس فاز در چهار نسخه 0.4 کیلو ، 0.75 کیلو یا یک اسب ، 1.5 کیلو و در نهایت 2.2 کیلو تولید شده اند که آن ها را به نسخه های اقتصادی و سبک می شناسند. موارد مصرفی آن ها برای روشن کردن پمپ کوچک ساختمان های کم واحد، فن تهویه ، یخچال و فریزر، ماشین خم و برش در ساختمان، نوار نقاله و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه باید به نسخه سه فاز YD101 اشاره کنیم که کاربری متفاوت تری نسبت به نسخه تک فاز دارد از این جهت که توانایی کشش در این نسخه ها خیلی بیشتر است در این سری از 1.5 کیلو وات شروع می شود و تا 90 کیلو وات ادامه می یابد. در نظر داشته باشید نام مدل عوض نشده ولی طراحی داخلی به کل شامل طوفان دگرگونی بوده است. این تغییرات شامل طراحی جدید IGBT و اتصال قطعات متفاوت است که در بیرون این نسخه ها نیز شما می توانید تفاوت هایی را مشاهده کنید. از جمله بزرگ شدن سایز اینورتر یولیکو سه فاز و افزایش اندازه و قطر هیتسینگ می باشد. قطعا این نسل هم توانایی راه اندازی کارهای سبک تا نیمه سنگین خواهد داشت.

اینورتر YD3000 یولیکو

اینورتر YD3000 یولیکو فقط در یک نسخه سه فاز تولید شده است به این صورت است که این نسخه از اینورتر در نسخه نیمه سنگین تولید شده است. ساختار اینورتر نیمه سنگین به گونه ای طراحی شده در فرکانس بالا توانایی آمپر خروجی حفظ  کند اینورتر های YD3000 در سه نسخه 7.5 کیلو وات ، 11 کیلو وات ، 15 کیلو وات تولید شده خیلی از کاربرانی که در کارگاه های صنعتی برای دستگاه های معمولی همچون … قابل استفاده است.

 

همچنین این لیست قیمت را به صورت PDF از لینک زیر دانلود کنید

لینک دانلود

توضیحات فایل

دانلود لیست قیمت اینورتر های یولیکو Yolico


مشاهده تمامی اینورتر یولیکو Yolico