معرفی نمایشگر صنعتی فلکسم Flexem

معرفی نمایشگر صنعتی فلکسم Flexem

نمایشگر های پیشرفته فلکسم Flexem که اخیرا به بازار ورود کرده است همچون یک دریچه ای برای کنترل اتوماتیک تمام عیار در همه سطوح ساخته شده است. نمایشگر های صنعتی فلکسم در سری های مختلف و امکانات فراوان برای کنترل همجانبه یک یا چند دستگاه های غول پیکر که زمان بسیار زیادی از کاربر گرفته شده تا ساخته بشود را برعهده می گیرد. نمایشگر صنعتی فلکسم دقیقا شبیه تبلتی است که در شرایط سخت همچون زیر باران ها و گرمای تا حدود 50 درجه و همچین سرمای منهی 30 درجه دوام می آورد. بله برای کار در کارخانه نیاز به نیروی غیر انسانی هستند که بدون هیچ کلامی همچون یک ربات منظم مسئولیت کنترل دستگاه ها را برعهده بگیرد توصیفات مورد نظر خیلی زیبا شما را به داشتن یک یا چند نمایشگر صنعتی فلکسم Flexem هدایت خواهد کرد از نیروی با سابقه 10 ساله رابو الکتریک بپرسید به شما خرید نمایشگر فلکسم را به شما پیشنهاد می دهد. اینکه یک تعریف کوتاه از انجام فعالیت خود برای کارشناس مجموعه رابو الکتریک داشته باشید به خوبی شما در خرید یک نمایشگر صنعتی فلکسم راهنمایی خواهند کرد.

 

اگر بخواهیم یک توصیف کوچک از نمایشگر صنعتی فلکسم Flexem داشته باشیم نمایشگر های پیشرفته ای که نسل جدیدی از امکانات را برای کنترل دستگاه یا خیلی زیبا می توان گفت که رابط انسان و ماشین هستند. صفحه نمایش لمسی برخی از نوع مقاومتی با قیمت کمی پایین و مقرون به صرفه و برخی از نوع خازنی با امکانات فراوان ساخته می شود. پوسته یا همان قابی که کل صفحه نمایش فلکسم Flexem را در بر گرفته است از کیفیت صنعتی ABS است ساختاری گران قیمت، با کیفیت و انعطاف پذیری بالایی در کار داراست این موضوع به خوبی می تواند اطمینان خاطر را برای تمامی مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. صفحه نمایش اصلی از یک پوشش مخصوص با نام Three Anti-Paint برخوردار است.

 

خاصیت Three Anti-Paint به کار گرفته شده در نمایشگر صنعتی فلکسم Flexem یک ساختاری است که مقاومت برد را در محیط های خشن افزایش می دهد که بیشتر آن را با نام Triple Preventer می شناسند که فرمول طراحی شده آن مدار و تجهیزات مربوط به الکترونیک را در برابر فرسایش محیطی تا اندازه بسیار زیادی کاهش می دهد. جالب اینجاست برد نمایشگر فلکسم می تواند درجه حررات بالایی را تحمل کند از آن طرف هم با قرار گرفتن در محیط سرد مانند یخچال های صنعتی و یا مناطق سردسیر به خوبی پاسخگو است. خاصیت Triple Preventer دارای لایه ای از فیلم شفاف است که جزو عایق های برتر رطوبتی، ضد نشتی ، ضد گرد و غبار ، ضد خوردگی ، ضد فرسایش ، و ضد آلودگی برای استفاده در محیط های بیمارستانی است.

 

خاصیت Three Anti-Paint برای نمایشگر صنعتی فلکسم یا مزیت بالا محسوب میشود چون اگر به صورت ذره بینی به روی آن زوم بکنیم خیلی از کاربران به خاطر قرار گرفتن آن در شرایط ویژه از کارشناسان سوال می پرسند شرایط تحمل از جمله مواردی همچون قرار گرفتن در محیطی که مواد شمیایی سمی و خطرناک قرار دارند و یا ارتعاش روی دستگاه قرار است نصب شود وجود دارد افرادی که در محیط پر رطوبت نیاز به انجام کار دارند همان سونا ،جکوزی، استخر ،دیگ بخار که نرم شدن ، تغییر شکل ، کپک زدگی ، سایر عوامل که باعث خراب شدن بردهای الکترونیکی می شود به خاطر خاصیت فوق با استقامت بالای به انجام وظیفه محول شده خواهد پرداخت این موضوع باعث می شود که ضریب ایمنی را افزایش دهد و عمر مفید آن را تضمین کند.

 

در ویدئو زیر به معرفی HMI های سری اقتصادی مدل FE4043C پرداخته ایم این محصول یک نمایشگر 4.3 اینچی است که توانایی اتصال به تمام PLC های موجود در بازار را دارد.