لیست قیمت نمایشگر فلکسم Flexem

فلکسم یک شرکت پیشرو در زمینه طراحی و تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی از جمله HMI, PLC و … است که در سال 2005 در کشور چین شروع به کار کرده است. اگر از ما بپرسید نمایشگر فلکسم Flexem به اندازه شناخته شده است که برای راه اندازی کارخانه خود بهترین گزینه خواهد بود صفحه نمایشگر ها صنعتی مختص کنترل عملیات پیچیده به اندازه ای هوشمند که شما با خیال راحت پورسه های پیچیده را به آن خواهید سپرد. فلکسم یک شرکت درجه یک چینی است طبق تاریخچه ای از خود عنوان نموده برای اولین بار در سال 2010 توانسته است نمایشگر صنعتی HMI را به طور جدی در خود تولید خود قرار دهد. نمایشگر هایی فلکسم Flexem یک سال نه دو سال بلکه سال ها و روزهای متوالی به شما سرویس می دهند تصور نکنید که نمایشگر فلکسم Flexem همانند پنل های تلویزیون های ال سی دی داخل منزل است که هر روز ساعاتی به نمایش شبکه تلویزیونی به آن اختصاص می دهید.

خیر با چرخش 180 درجه ای شما با یک نمایشگر فوق پیشرفته که توانایی انجام پروسه های سنگین و پردازش های عملیاتی گسترده و کنترل دستگاه های بزرگ و صنعتی داخل کارخانه را خواهید داشت. جالب توجه است که نمایشگر فلکسم Flexem می تواند کنترل یک دستگاه که هیچ کنترل چندین دستگاه بزرگ همانند تهویه های صنعتی کارخانه قرار گرفته در روف گاردن، یخچال های بزرگ صنعتی و سردخانه ها از حجم عظیم در طول و عرض هستند ، کنترل بویلر که تامین کننده گرمایش یا به زبان ساده تر انتقال گرما برای دستگاه های که نیاز به فرآیند های گرمایی دارند فراهم می کند. روند کنترل های دستگاه های مربوط تصفیه آب شهری بسیار پیچیده است و پشت سر هم است آب تصفیه شده شهری نیاز هر شهروند است در صورتی یکی از دستگاه های این پروسه دچار مشکل شود با کمبود فشار آب در منطقه و قعطی آب مواجه می شویم.

لیست قیمت نمایشگر فلکسم Flexem

 

در صورتی که با نمایشگر فلکسم Flexem و یک اتاق کنترل بسیار کوچک پورسه طولانی چندین دستگاه مرتبط و یا غیر مرتبط را به انتخاب خودتان به نمایشگر فلکسم بسپارید با خیال راحت از کارکرد همه دستگاه های موجود به شکل های مختلف با خبر بشوید با کمک برنامه جامع اختصاص داده شده برای نمایشگر فلکسم Flexem ها هر نوع پروسه و پردازشی که علاقه مند باشید طراحی کنید. نمایشگر های فلکسم Flexem با اضافه کردن پورت های مختلف همچون پورت LAN و پورت USB راهی برای برنامه ریزی و ارتباط با سیستم های کامپیوتر کارخانه خواهند داشت. در نظر داشته باشید نمایشگر صنعتی برای مشاهده دوربین های قرار گرفته و در سالن گارگاه و کارخانه کاربرد ندارد بلکه کارایی پیچیده ای که برایش برنامه ریزی شده است را انجام می دهد. در صورتی که علاقه مند هستید پورسه دیگری را طبق برنامه تعیین شده به نمایشگر Flexem اضافه کنید باید روال جدیدی را با نرم افزار مخصوص به آن اضافه کنید.

کاربران محترم و مشتریان گرامی برای اینکه بتوانید لیست کلی با مشخصات و تصاویر نمایشگر ها را مشاهده کافی است برند فلکسم Flexem را لمس کنید. در زیر لسیت از انواع نمایشگر فلکسم Flexem که در سری های مختلف تولید شده را اعلام نمودیم با وجود اینکه نمایشگر فلکسم از لحاظ کارایی ویژگی های مختلفی دارند از لحاظ طراحی و قیمت نیز در سه مدل زیر طراحی می شوند.

  • صفحه نمایش های سری اقتصادی
  • صفحه نمایش های سری خازنی
  • صفحه نمایش های سری صفحه فلزی

مشتریان محترم و کاربران آنلاین که صفحه مربوط به لیست قیمت نمایشگر فلکسم را مشاهده می کنید در زیر آخرین لیست قیمت نمایشگر های فلکسم Flexem را مشاهده می کنید که در صورتی که تغییر در قیمت ها صورت بگیرد لیست زیر آپدیت شده و برای شما قرار داده می شود در صورتی که در تیم مهندسان مسئول خرید قرار گرفته اید با بوک مارک کردن این پیج آخرین لیست قیمت نمایشگر فلکسم Flexem را بررسی و برآورده هزینه کنید در صورتی قصد خرید تعداد بالایی از نمایشگر های هستید می توانید در مجموع تخفیف مناسبی نیز دریافت کنید.

 

لیست قیمت نمایشگر فلکسم Flexem