لیست قیمت تابلو برق دانوب

لیست قیمت تابلو برق دانوب

برند دانوب یکی از حرفه ای ترین تولید کننده های تابلو برق های صنعتی و نیمه صنعتی با مواد اولیه با کیفیت که در مقابل گرما و رطوبت و همچنین باد و خاک و حریق تا اندازه زیادی مقاوم است. در تعریف تابلو برق باید بگوییم که جعبه پلاستیکی با کیفیت پلی کربنات برای حفاظت از فیوز های برق و استارت ها و موارد فراوان در موضوع برق در کارگاه ، کارخانه ، منزل ، آپارتمان ، مغازه ، رستوران خواهد داشت. برند دانوب سعی نموده تابلو برق های گوناگون در شمایل و ساختار های متفاوت تولید کند که کاربران بسته به انتخاب خود هر مدلی که نیاز دارند را انتخاب کنند. به خاطر ویژگی های و امکاناتی که تابلو برق دانوب در اختیار کاربران قرار می دهد شما در هر سایز و اندازه ای فضا نیز دارید تابلو تولید شده است.

نگران عمق تابلو نیز نباشید تمامی تابلو ها بسته به فضای عرض و طولی اختصاص داده شده در اندازه استانداردی عمق خواهد داشت. دانوب برای مشاهده راحت تر موقعیت و شرایط اجرا شده درون تابلو محصولات خود را در مدل درب شیشه ای و پلاستیکی در نسخه شیشه ای شما به راحتی قادر به شما داخل تابلو خواهید بود. در نظر داشته باشید که نسخه های درب شیشه ای نیز می تواند حفاظت قدرتمندی در مقابل رطوبت و گرد و خاک و گرما داشته باشد. تا اینجا فقط در مورد تابلو برق های معروف دانوب اطلاع رسانی کردیم می خواهیم اعلام کنیم که این برند اقدام به تولید جعبه تقسیم ها پلی کربنات با مقاومت مناسب و کیفیت مواد اولیه خوب نموده. به جز جعبه تقسیم قاب فیوز سایز کوچک و بزرگ برای مقابله با خطرات احتمالی اقدام به تولید نموده برای مثال خیلی از کاربران از قاب فیوز برای روشن و خاموش کردن موتور پمپ ساختمان، چراغ های داخل باغ، کولر گازی و … استفاده می کنند.

مشتریان محترم برگه زیر آخرین لیست قیمت تابلو برق دانوب می باشد که در سایت قرار گرفته در صورت دریافت لیست جدید برگه زیر تعویض خواهد شد.

 

لیست قیمت تابلو های دانوب